söndag 29 maj 2011

Utrustningen eller Uppdraget

Har på senare tid mest utfört "test" av
diverse utrustning... Det är väl egentligen
en fortlöpande process, så man kan väl
inte se något start och stopp.

Det finns ju grejer för de flesta behov,
det passar dock inte alla plånböcker.
Finns ju även en massa "DIY"-varianter,
för den men mindre plånbok men
men mera fritid...

Men oavsett vilken utrustning man nu
har så kvittar det ju ifall man bara
använder den till att lära sig hur den
fungerar, men inte brukar  den till
verkliga projekt.

Radiosändning utan ljud...

























Har haft lite "Bakom fotogaferingen
films race" på senare. Det har även
telia noterat då jag för första gången
på minst 2 år som jag haft min iphone
slagit i taket i datamängd 1GB.

Så det känns nu som att det är dags
att lämna den trygga teknikpillandet
och istället åstadkomma något konkret
projekt men ett verklig resultat!

Vad tycker ni? ska jag beta av något
av alla fotoidéer som jag skrivit upp
och förverkliga det? :)

Inga kommentarer: